Klantenpanel
In een groepsgesprek, ook wel klantenpanel genoemd, gaan we met maximaal 12 huurders live in gesprek over een specifiek thema. Bijvoorbeeld over leefbaarheid in de wijk of over het verbeteren van communicatie. Dat doen we aan de hand van een aantal vragen of door met elkaar stellingen te bespreken. Soms organiseren we een klantenpanel samen met onze huurdersvereniging.

We organiseren twee keer per jaar een klantenpanel. Als je huurder bent van Baston Wonen kun je je hiervoor opgeven. Wil je ook een keer deelnemen? Laat het ons weten, dan krijg je te zijner tijd een uitnodiging als er een klantenpanel wordt georganiseerd. Je kan dan zelf bepalen of je mee wil doen. Stuur een e-mail met je naam en adres naar: communicatie@baston.nl

Bewonerscommissie
Huurders van Baston Wonen kunnen zich verenigen in een bewonerscommissie. Een bewonerscommissie is een groep bewoners van huurwoningen in een wooncomplex die de belangen behartigt van de huurders van dat wooncomplex. De leden mogen meepraten over plannen voor hun wooncomplex, bijvoorbeeld over renovatie van de woningen of het servicepakket in dat wooncomplex. In bepaalde gevallen heeft de bewonerscommissie adviesrecht.

Huurdersvereniging
De huurdersvereniging Focus is voor alle huurders van Baston Wonen belangenbehartiger en daarmee een volwaardige gesprekspartner bij Baston Wonen en de gemeente Zevenaar. Het bestuur overlegt met Baston Wonen over allerlei onderwerpen die voor jou als huurder belangrijk zijn. Denk daarbij aan de beschikbaarheid en betaalbaarheid van woningen in Zevenaar. Alle huurders van Baston Wonen kunnen gratis lid worden.

Meer weten over bewonersparticpatie?